laosthailandenvietnam.reismee.nl

Chiang mai

Zo we zijn weer in Chiang mai, 4 jaar geleden waren we hier ook. Het blijft ons toch aantrekken deze stad met zijn vele tempels.
we zijn einde van de middag aangekomen in ons hotel dat op de night market staat. Die avond lekker rond gestruind over de markt, nieuwe tafelkleden, kussen hoezen en ik wou nog iets bling bling.

De volgende dag zijn we door de oude stad gewandeld, tempels bekeken en lekker geluncht.

We blijven telkens tegen elkaar zeggen wat is dit een fijne stad.

Wat we 4 jaar geleden niet hebben gedaan stond nu boven aan op mijn lijst de “wat phra doi Sutherland” daar zijn we gisteren naar toe gegaan, ik dacht kan wel met de tuk tuk, niet dus moest met een personen auto want het zou te stijl zijn voor de tuk tuk.

Nou en dat klopt al slingerend en telkens stijlen gaan we de berg op, door chiang mai national park.

Jungle en nog eens jungle en we bleven maar slingerend omhoog gaan. Boven op de berg hadden we keuze tussen een trap of kabellift.
kabellift is het geworden we vroegen ons wel af wat een Efteling gehalte. Boven aan kwamen we aan bij de mooiste tempel die ik tot nu toe heb gezien goud en nog eens goud, zie de foto’s. En wat een uitzicht!
Avond eten Japanse bbq, in een woord jammie. Morgen op weg naar Laos, Luang Prabang,